Willem II Tricolores, maart 2021

Willem II voor de sponsors organiseert. ‘Ik denk met veel plezier aan de lunches, de netwerkbijeenkomsten en de werkbezoeken. Daar ontstaat verbinding tussen de sponsors onderling en het vergroot je kennis over bedrijven in de regio. Zo heeft ons bedrijf een werkbezoek en een informeel samenzijn georganiseerd voor andere sponsors. Ook ben ik heel trots dat wij hebben deelgenomen aan het initiatief van Quiet Community Tilburg. Daardoor konden 25 mensen naar een wedstrijd komen, die daar door financiële problemen niet toe in staat zijn.’ Visie op sponsoring Bob gaat tot slot in op de visie van het bedrijf als sponsor. Naast Willem II zijn er ook contracten met onder andere Thialf Heerenveen, PSV en Go Ahead Eagels. ‘Wij kiezen voor organisaties waar veel mensen bij elkaar komen. Daar willen wij juist aan de bezoekers laten zien hoe je een frisse, gezonde en veilige omgeving kunt creëren. Dat levert een bijdrage aan het “feel good”-gehalte van mensen en dat heeft een positief effect op de gezondheid. Daar leg ik ook de relatie naar de coronabestrijding: we moeten virussen en bacteriën geen kans geven. Daarbij willen wij klanten ontzorgen door ervoor te zorgen dat het in de toiletruimte, maar ook daarbuiten, hygiënisch, fris en schoon is. Met sanitaire voorzieningen die goed, intuïtief en zonder verspilling werken en een bepaalde uitstraling bieden. Als je ook nog zorgt dat het lekker ruikt dan heb je het goed voor elkaar.’ 21 Met innovatieve, duurzame en digitale huuroplossingen draagt CWS bij aan een gezonde en veilige toekomst. CWS biedt producten en diensten aan op het gebied van hygiëne, vloerverzorging, bedrijfs- en beschermende kleding, brandbeveiliging, cleanrooms en gezondheidszorg. CWS werkt in 16 landen in Europa en heeft 10.800 medewerkers. In Nederland werken ruim 700 medewerkers voor ongeveer 30.000 klanten. In 2017 heeft het bedrijf de krachten gebundeld met Initial. In 2019 heeft nam CWS ook Vendor over. Hygiëne als visitekaartje Laura bevestigt dat, nu meer dan ooit, het van belang is dat ieder bedrijf de hygiëne goed voor elkaar heeft. ‘CWS ontzorgt bedrijven en biedt oplossingen aan. Bedrijven moeten beseffen dat ze een positief visitekaartje afgeven wanneer de ‘CWS ontzorgt bedrijven en biedt oplossingen aan’ ‘Wij zijn experts als het gaat om handhygiëne, toilethygiëne en vloerverzorging’, begint Laura, accountmanager voor de uitvoering en het maken van contracten in de regio Tilburg. ‘Het gaat daarbij om de gezondheid, veiligheid en bescherming van medewerkers, klanten en bezoekers. Dat is door de coronamaatregelen alleen maar belangrijker geworden. Bedrijven zorgen er steeds vaker voor dat de werkplek hygiënisch verantwoord is ingericht en het risico op verspreiding van virussen wordt voorkomen.’ De uitbraak van het coronavirus heeft gezorgd voor grote aandacht voor hygiëne, desinfectie en schoonmaak. De eerste maatregelen tegen de verdere verspreiding van het virus blijven: anderhalve meter afstand, geen handen schudden én handenwassen. Ze verwachten beiden dat dat de komende jaren nog wel even blijft. Bewustwording ‘De bewustwording van het grote belang van hygiëne in de samenleving is nog nooit zo groot geweest’, stelt Bob, eindverantwoordelijke voor de relatie met alle klanten en contracten van CWS. ‘Wij werken als bedrijf volgens een totaalconcept. Complete oplossingen op het gebied van hygiëne kunnen helpen om de verspreiding van infecties binnen de perken te houden en het ziekteverzuim te verlagen. Met onze verhuurservice regelen wij alles voor de klant. Van de wandmontage van dispensers tot levering van verbruiksartikelen en onderhoud ter plekke. En wij geven advies aan bedrijven en organisaties om een gericht hygiënebeleid te voeren. Wij hebben veel kennis in huis over de verspreiding van bacteriën in een gebouw wanneer de hygiëne niet op orde is. Kortomwij willen scoren met hygiëne.’ hygiëne in orde is. En het verhoogt het gevoel van veiligheid en comfort. Daarom zijn wij ook zo blij met onze sponsporrelatie met Willem II. De bezoekers van het stadion willen wij juist dat gevoel van veiligheid, hygiëne en bescherming geven. Wij verzorgen dan ook alle maatregelen betreffende hygiëne in het Koning Willem II stadion.’ Sponsor van Willem II De sponsorrelatie met de Tricolores dateert van 2010. Tilburg was van oorsprong de thuisbasis van Vendor (in 2019 overgenomen door CWS) en vanuit een betrokkenheid met de regio is het sponsorschap ontstaan. Laura: ‘Wij willen graag iets extra’s bieden aan onze klanten uit Tilburg en de regio. Door het sponsorschap kunnen wij klanten meenemen naar een wedstrijd. Wij zijn er echt van overtuigd dat de relatie tussen CWS en de klant hierdoor verstevigd wordt. Ook verwachten wij dat er nieuwe contacten worden gelegd.’ Maar er is veel meer. Laura is heel enthousiast over de activiteiten die

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=